SEOUL – Pietų Korėja siekia atkurti savo aviacijos saugos sistemą nuo nulio, antradienį pranešė Transporto ministerija, pradedanti naują komitetą, skirtą pagerinti oro keliones šalyje, kuri per mėnesį patyrė du pagrindinius aviacijos incidentus.
„Siekdama atkurti pasitikėjimą mūsų šalies aviacijos saugos sistema, vyriausybė ryžtingai stengsis atkurti aviacijos saugos sistemą nuo pat pradžių“,-sakė Žemės, infrastruktūros ir transporto „Baek Won-Kuk“ pavaduotojas, pasakys komitetui, komitetui. Ministerijos pareiškimas sakė.
Jis pridūrė, kad vyriausybė turi atkreipti dėmesį į aviacijos saugą kaip svarbiausią prioritetą.
Mirtingiausioje oro katastrofoje, kada nors Pietų Korėjos žemėje, gruodžio 29 d. Šalies Muano oro uoste sudužo lėktuvas, priklausantis biudžeto oro linijų bendrovei „Jeju Air“, žuvo visi, išskyrus du iš 181 keleivių ir įgulos narių.
Abiejuose lėktuvo varikliuose buvo rasta ančių palaikų, sakoma preliminarioje tyrimo ataskaitoje, rodanti, kad prieš avariją įvyko paukščių smūgiai. Anot ekspertų, oro avarijas beveik visada lemia veiksnių derinys.
Laiko juosta: Naujausi beveik žlugimai JAV oro uostuose
Netekę šeimos nariai stovi įvykio vietoje, kur „Jeju Air Boeing 737-800“ serijos orlaivis sudužo ir sprogo liepsnos Muano tarptautiniame oro uoste Muane, apie 288 kilometrus į pietvakarius nuo Seulo 2024 m. Gruodžio 30 d. Iš Tailando iki Pietų Korėjos, kai ji sudužo atvykus gruodžio 29 d., Žuvo visi laive – sutaupykite du skrydžio palydovus, ištrauktus iš susuktų blogiausių aviacijos katastrofos nuolaužų Pietų Korėjos žemėje.
Praėjusią savaitę „Air Busan“ lėktuvas buvo įklijuotas į liepsną Busano tarptautiniame oro uoste, nes pigių vežėjų reaktyvinis lėktuvas buvo pasirengęs išvykti, o visi buvo saugiai evakuoti.
Pirmiausia gaisrą aptiko skrydžio palydovas į viršutinę lagaminų šiukšliadėžę lėktuvo gale, sakė „Air Busan“.
Vyksta abiejų incidentų priežasčių tyrimai.
10 savaičių komitete bus privataus sektoriaus ekspertai ir nagrinės problemas, įskaitant techninės priežiūros ir orlaivių naudojimo procentus „Biudžetinių oro linijų bendrovių“ bei oro uostų statyboje ir eksploatavime.
Reaguodama į „Jeju“ oro katastrofą, kuri pamatė lėktuvo pilvo nusileidimą, bet paskui plukdavo į betoninį krantinę, palaikančią navigacijos įrangą, pasibaigus Muano kilimo ir tūpimo tako pabaigai, valdžios institucijos jau teigė, kad jie pakeis panašias struktūras septyniuose šalies oro uostuose.
Šis straipsnis iš pradžių pasirodė „USA Today: Pietų Korėja“, kad būtų atkurta aviacijos saugos sistema „atkurti pasitikėjimą“