„Sprinkler“, JAV įmonė, teikianti klientų patirties valdymo platformą pasauliniams prekės ženklams, atleido apie 15% savo darbo jėgos – apie 500 darbuotojų – dėl verslo rezultatų neatitikimo lūkesčių, įmonė patvirtino „TechCrunch“.
Nauji atleidimai įvyko praėjus mažiau nei metams po to, kai bendrovė gegužę sumažino apie 3% savo darbo jėgos, o po to, kai ji anksčiau sumažino savo darbuotojų skaičių 4% 2023 m. Du ankstesni atleidimai paveikė maždaug 200 darbuotojų.
Niujorko vyriausioji įmonė, kuri skaičiuoja „Microsoft“, „P&G“ ir „Samsung“ tarp daugiau nei 1800 pasaulinių klientų, šią savaitę pradėjo pranešti paveiktiems darbuotojams apie sumažinimus, „TechCrunch“ išmoko ir patvirtino bendrovėje.
„Mes sutelksime dėmesį ir iš naujo subalansuosime savo investicijas, talentą ir išteklius, kad galėtume geriau aptarnauti savo klientus ir partnerius ir padėti jiems suvokti visą mūsų AI varomos platformos vertę“,-sakoma „Sprinklrr“ atstovo spaudai.
„TechCrunch“ atstovas patvirtino, kad žingsnis neturi įtakos C lygio pozicijoms.
Bendrovė „ir toliau samdys prioritetines sritis“, kad sutelktų dėmesį į jos „strateginius prioritetus“, – teigė atstovas spaudai.
Praėjusią savaitę „Sprinkllr“ paskyrė buvusį PWC partnerį Janą Hauserį ir buvusį „Lenovo“ generalinį direktorių bei C3.AI įkūrėją Stepheną Wardą kaip naujus valdybos direktorius, nes jis keičiasi, siekiant plėtoti AI vadovaujamą patirtį. Susijusiame pranešime „Sprinkllr“ teigė, kad dabartinis valdybos narys ir audito komiteto pirmininkas Ed Gillis, kuris tarnavo nuo 2015 m. Lapkričio mėn., Atsiranda nuo savo pareigų kovo pabaigoje.
Remiantis naujausia praėjusių metų kovo mėn
„Mes remsime išvykstančius komandos draugus su didžiausia priežiūra ir pagarba, pripažindami jų indėlį į„ Sprinklrr “ir padėti jiems pereinant“, – teigė atstovas spaudai.
Be to, „Surpllr“, „Workday“, „Okta“, „Sonos“ ir „Cruise“ yra viena iš kitų bendrovių, skelbiančių apie darbo vietų mažinimą, nes verslas susiduria su iššūkiais dinamiškų pokyčių metu.