Zeeshanas Ali 10 metų buvo vilkimo menininkas ir surengė savo pasirodymą visoje Indijoje.
Jo pasirodymo centre yra maždaug 45 perukų kolekcija.
„Tai tapatybės pakaitalas, padedantis man pereiti nuo savo kasdienio aš į perdėtus, spalvingus ar įnoringus personažus. Tinkamas perukas verčia mane jaustis autentiškesniu ir įgalina mane įsakyti sceną “, – sako Ali, gyvenantis Mumbajuje.
Tačiau išvaizda išvaizda pirmosiomis dienomis nebuvo lengva.
„Kai aš pradėjau savo karjerą, Indijoje buvo nepaprastai sunku pasiekti perukų. Dauguma jų turėjo būti gaunami iš užsienio arba aš anksčiau gaminau perukus, gautus iš to, kas man buvo prieinama, pavyzdžiui, vilna, audinys”, – sako jis.
Bet dabar viskas yra kitaip.
„Tendencija keičiasi. Perukai nebėra skirti tik vilkimui ar kino menininkams, tačiau daugelis tiesių moterų nešioja perukus, kad atrodytų kitaip. Tai nebe tik plaukų aksesuaras, bet ir stiliaus teiginys. “
Indijos plaukai visada buvo paklausūs dėl perukų gaminimo. Tauta yra didžiausia žmonių plaukų eksportuotoja pasaulyje, patenkanti 85% pasaulinės paklausos.
Kolachi Venkateshas, įsikūręs Avadi mieste, Chennai, 20 metų renka plaukus. Jis pradėjo pramonės apačioje kaip rinkėjas – rinkti plaukus iš namų ūkių ir išgelbėti juos nuo šiukšlių.
„Mano tėvai buvo plaukų rinkėjai, tada aš pradėjau daryti tą patį“, – sako jis.
Plaukai, surinkti iš namų, salonų ir kirpyklų rinkėjų, vadinami ne atsiminiais plaukais.
Tam reikia daugiau apdorojimo nei „Remy“ plaukų, kurie kruopščiai nusiskuto tiesiai nuo galvos odos. Nepaisant to, ji turi vertę.
„Tai tiesiog išmesta, bet tai auksas“, – sako ponas Venkateshas.
Tie rinkėjai paprastai parduoda plaukus vietiniams prekybininkams, tokiems kaip ponas Venkateshas nuo 10 centų iki 1 USD (0,80 svaro) už kilogramą, atsižvelgiant į plaukų kokybę ir ilgį.
Trumpesni ar pažeisti plaukai gauna mažiau, o ilgesnės sruogos suteikia didesnes kainas.
Individualiam rinkėjui jame nėra daug pinigų.
„Kruopštus kolekcionierius per dieną gali surinkti 1–5 kilogramus plaukų, uždirbdamas nuo 59 centų iki 6 USD per dieną. Šis pajamų lygis dažnai yra mažesnis už minimalius darbo užmokesčio standartus, ypač kaimo vietovėse “, – sako p. Venkateshas, kuriam dirba 50 rinkėjų.
„Nors mūsų darbas prisideda prie milijardo dolerių vertės pasaulinės rinkos, mūsų pajamos išlieka menkos. Tarpininkai kontroliuoja kainas. “
Kolachi Venkatesh kolekcionuoja plaukus 20 metų (Kolachi Venkatesh)
Dauguma prekybininkų, tokių kaip ponas Venkateshas, surinktų indiškų plaukų, yra eksportuoti į Kiniją, kur jie gaminami į perukas.
„Kinija turi didžiulę vikšrų gamybos pramonę, kurios vertė yra nuo penkių iki šešių milijardų dolerių“, – sako Benjaminas Cherianas iš plaukų pramonės institucijos „Plexconcil“, skatinanti Indijos pramonę ir palaiko ryšius su vyriausybe.
Jis sako, kad jei Indija nori pelningos peruko rinkos, tada ji turi daug ką nuveikti.
„Kai žiūrime į Kiniją, visoje šalyje pasiskirsto šimtai gamyklų, kurios suteikia pridėtinę vertę plaukų pramonei, tuo tarpu Indijoje dar reikia paimti pridėtinę vertę“, – sako p. Cherian.
Jis sako, kad vyriausybė turi padėti skatinti investicijas į plaukų pramonę.
„Tam reikia automatizuotų rūšiavimo sistemų, sudėtingų plaukų apdorojimo procedūrų, skirtų surinktiems plaukams, novatoriškiems perukų gamybos metodams, kurie privers Indiją išsiskirti.”
Užuot eksportuodama plaukus už šimtus dolerių, Indija turėtų parduoti tūkstančius dolerių vertės perukų, sako ponas Cherianas.
„Mes pradėjome dirbti, tačiau reikia nueiti ilgą kelią. Turime turėti tyrimų ir mokymo centrus “, – sako jis.
„Diva“ dieviškieji plaukai nuo 2009 m. Gamina perukus ir pratęsimus („Diva“ dieviškieji plaukai)
Vienas Indijos verslas, bandantis įsibrauti, yra Delyje įsikūrusios „Diva“ dieviškieji plaukai, kuriuos kartu įkūrė Nidhi Tiwari 2009 m.
Idėja buvo sukurti aukštos kokybės plaukų priauginimą ir perukus, kurie patiktų platesniam klientų ratui.
„Šie sprendimai vis labiau auga dėl augančių plaukų slinkimo ir retėjimo Indijoje problemų“, – sako ponia Tiwari.
Bendrovei padėjo požiūris.
„Kadaise laikoma nišine ar tabu tema, perukai ir pratęsimai dabar yra atvirai aptariami dėl besikeičiančių socialinių normų ir pereiti prie priėmimo“, – sako ji.
Perukai taip pat matė daugybę vystymosi, todėl jie yra patrauklesni ir patogesni.
„Tokios technologijos kaip 3D atspausdinti perukai ir skaitmeninių spalvų suderinimo įrankiai siūlo labai individualizuotas galimybes. Lengvos, kvėpuojančios peruko dangteliai ir patobulinti klientai klientams suteikė ilgą laiką dėvėti jį be diskomforto”,-sako ponia Tiwari.
Indijos plaukų paklausa „Sparcketing“ sako George'as Cherionas (George'as Cherionas)
Viršutiniame plaukų turgaus gale yra šventykla arba „Remy“ plaukai.
Didžiąją dalį tiekimo gaunama iš indų šventyklų šalies pietuose, kur plaukai nusiskuto gerbimo ir tikėjimo akte.
„Raj Hair International“ yra vienas didžiausių „Temple Hair“ verslo prekybininkų.
Kompanijos „Chennai Factory“ amatininkai rūšiuoja ir įvertina plaukus pagal spalvą, tekstūrą ir ilgį.
„„ Remy “plaukai suderino odeles, plaukai tolygiai teka viena kryptimi, dėl kurios mažiau susivėlę ir šilkiškesnę tekstūrą. Tai yra didelės vertės plaukai”,-sako bendrovės generalinis direktorius George'as Cherionas.
Firma bando švaistyti kuo mažiau plaukų. Norėdami padėti, ji sukūrė mašiną, kad būtų galima atsukti plaukus. Tai leido jiems greičiau dirbti su mažiau darbuotojų.
„Mūsų misija yra nuolat atnaujinti technologijas“, – sako ponas Cherionas.
Verslas klesti.
„Indijos žmogus yra paklausus visame pasaulyje dėl savo aukštos kokybės, natūralaus išvaizdos ir plonumo. Paklausa kyla didėjant”, – sako jis.
Atgal į Mumbajų Zeeshan Ali nori rinkoje pamatyti daugiau Indijos perukų.
Jis ne tik daro juos prieinamesnius, bet ir turi pasiūlymą dėl dizaino: „Perukas, galintis sukurti WOW faktorių“.