„Marriott International“ pranešė apie tvirtus augimo metus 2024 m. Dėl savo Didžiojo Kinijos regiono – pasirašė 161 sandoriai, prilygstantys beveik 31 000 kambarių, pažymint vidutiniškai bent tris projektus per savaitę.
Pradedant 2025 m., Bendrovė taip pat paskelbė apie naują susitarimą su „Schotel Investment“ ir „Management Group“, paskelbdama numatomą „Design Hotels“ prekės ženklo grąžinimą į žemyninę Kiniją.
Prabangio segmente Didžiojoje Kinijoje padidėjo 73% „Marriott“ kambarių pasirašymų, palyginti su 2023 m.
Svarbiausi pasirašymai apima naujas savybes Hangdžou, Sanya, Šanchajuje, Šenzene, Xiamene ir Wenzhou. Šie pasirašymai yra skirti pagerinti „Marriott“ prabangių pasiūlymų pagrindinėse vietose visame regione.
„Marriott“ aukščiausios kokybės prekės ženklai taip pat patyrė didelį augimą – pernai pasirašius daugiau nei 30 susitarimų, 88% daugiau nei 2023 m. Tikimasi, kad šie sandoriai supažindins „Marriott“ septyniose naujose vietose.
Praėjusiais metais bendrovė baigė 285 atviros „Premium“ prekės ženklo nuosavybės ir 151 vamzdyne. „Sheraton Hotels & Resorts“, „Westin Hotels & Resorts“, „Marriott Hotels“ ir „Le Méridien Hotels & Resorts“ yra vieni iš prekių ženklų, kurie šventė pastebimus pasirašymus ir planuoja išplėsti savo pėdsakus Didžiojoje Kinijoje.
2024 m. Pradžioje „Marriott“ sudarė ilgalaikį bendradarbiavimo susitarimą su „Delonix Group“, kad išplėstų duoklių portfelio prekės ženklą žemyninėje Kinijoje. Iki praėjusių metų pabaigos buvo pasirašyti aštuoni sandoriai, kuriems jau buvo atidarytos dvi savybės ir galimybė ateityje prisijungti prie prekės ženklo.
„Marriott“ atrinkti prekės ženklai buvo varomoji jėga, sudaranti daugiau nei 75% pasirašymų Didžiojoje Kinijoje 2024 m., O 60% padidėjo pasirašytų sandorių, palyginti su 2023 m.
Keturi „Sheraton“ ir „Fairfield by Marriott“ taškai yra vieni iš prekių ženklų, užsitikrinusių naujus sandorius, pristatant savo dizaino filosofijas į „Prime Vietos“. „Marriott“ „AC Hotel“ taip pat planuojamas plėstis, siūlantis savo parašo modernų dizainą ir tikslią viešbučio patirtį.
Bendrovės impulsas konversijos taip pat buvo stiprus, o savininkai ir franšizės gavėjai domėjosi įvairiais „Marriott“ prekės ženklų portfeliu.
Kai kurias praėjusių metų atidarymas yra „St Regis Shanghai“ ant Bundo ir „Mercury Garden Shenzhen Nanshan“ – abu duoklių portfelio viešbučiai; Kartu su Šanchajaus „Marriott“ viešbučiu „Yangpu Riverside“ ir „Moxy Chongqing“.
„Marriott International“ Didžiosios Kinijos prezidentas Yibing Mao sakė: „2024 m. Buvo svarbūs„ Marriott International “metai Didžiojoje Kinijoje.
„Mes paspartinome plėtrą su rekordiniu pasirašymų skaičiumi, švenčiamu 50 metų regione, suklastojo strateginį bendradarbiavimą ir išsiplėtė į naujas rinkas. Šis stiprus impulsas liudija mūsų „3+2+1“ augimo strategiją, kuri remiasi trimis keliais, kad laimėtų, geriausius prekės ženklus ir patirtį, ištikimiausius narius ir būti daugiau vietų, kurios visiškai atitinka rinkos poreikius.