Grokas 3
Pasaulyje, kuriame veikia dirbtinis intelektas, viešųjų ryšių agentūros turi prisitaikyti, kad išliktų svarbios, panaudodamos technologijas ir išlaikydamos žmogiškąjį ryšį, kuris apibrėžia veiksmingą bendravimą. Toliau aprašome, kaip agentūros turėtų koreguoti personalo, mokymo ir įgūdžių profilius, plėtoti savo paslaugų portfelį ir spręsti didžiausią AI poveikį viešiesiems ryšiams, ypač socialinės žiniasklaidos automatizavimui, dirbtinio intelekto kuriamam turiniui ir kūrybiškumui, sustiprintam generatyvaus AI.
Personalo, mokymo ir įgūdžių profiliai
Kad išliktų konkurencingos, viešųjų ryšių agentūroms reikia tradicinės komunikacijos patirties ir dirbtinio intelekto pagrįstų galimybių:
Treniruotės dėmesys
Dirbtuvės apie AI įrankius (pvz., analizės platformas, turinio generatorius).
Duomenų interpretavimas ir pagrindinis kodavimas geresniam bendradarbiavimui su AI sistemomis.
Etinis dirbtinio intelekto naudojimas ir valdymas, siekiant išspręsti kylančias problemas.


